۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

زنجانی‌ها بیش از ۱۱۰۰ تخته پتو به مردم لبنان اهدا کردند

زنجانی‌ها بیش از ۱۱۰۰ تخته پتو به مردم لبنان اهدا کردند

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تعداد پتوهای جمع آوری شده در استان زنجان برای اهدا به مردم مظلوم لبنان به یک هزار و ۱۸۷ تخته رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله صالحی اظهار کرد: در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل پویش جمع آوری ۵ هزار تخته پتو برای این خانواده‌ها در زنجان آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما در مناطق اشغالی، جمع آوری پتو برای مردم جنگ زده لبنان یک اقدام انسان دوستانه و ضروری است که می‌تواند به بهبود شرایط زندگی مردم مظلوم لبنان که تحت تأثیر جنگ و بحران‌های انسانی از سوی اسرائیل غاصب و صهیونیسم قرارگرفته اند، منجر شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از روز اعلام پویش تا دیروز پنجم آبان ماه یک هزار و ۱۸۷ تخته پتو در استان زنجان جمع آوری شده است، اضافه کرد: با همکاری سازمان های مربوطه این پتوها به مردم لبنان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پویش همچنان ادامه دارد، گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و همچنین پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند با حداقل خرید یک پتو و یا اهدای پتوی تمیز و مناسب منزل خود در این پویش شرکت کنند.

صالحی افزود: شماره کارت پویش «لبنان تنها نیست» به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان #۰۲۴ *۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی تعیین شده است.

کد خبر 6270185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha